Kompanija “dm” u ponudu uvrstila 30 novih bh. proizvoda

Njemačka kompanija “dm” (drogerie markt) predstavila je danas u Tarčinu rezultate inicijative Startajmo {Zajedno}, u okviru koje su podržali 10 bh. proizvođača u razvoju njihovih proizvoda i osigurali im mjesto na policama “dm” prodavnica.

Među oko 14.000 proizvoda koje “dm” prodaje trenutno je i 466 bh. proizvoda, a zahvaljujući inicijativi Startajmo {Zajedno} taj broj će narasti na 500, čime će biti ostvaren cilj postavljen na početku godine.

Asortiman menadžerica “dm-a” Irma Zolj-Džeko rekla je da, zajedno s 10 proizvođača iz cijele BiH koji su odabrani kroz inicijativu, nestrpljivo iščekuju uvrštavanje 30 novih bh. proizvoda u njihov prodajni lanac.

Kao mentori nastojimo prenijeti naše znanje i iskustvo kako bismo proizvođačima pružili mogućnost da na tržište plasiraju što kvalitetniji i konkurentniji proizvod. Uvijek rado sarađujemo s pojedincima koji imaju kreativne i dobre ideje – dodala je Zolj-Džeko.

Proces uvrštavanja 30 bh. proizvoda u asortiman “dm-a” počeo je u oktobru, te će svi naći svoje mjesto na policama najkasnije do februara 2019.

Direktor “dm-a BiH” Damir Šlosel precizirao je da su prošlu poslovnu godinu zaključili ukupnim prometom od 161,4 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 12,15 posto.

Uspješno poslovanje ogleda se i u širenju prodajne mreže koja broji 70 prodavnica u 40 bh. gradova. Nove “dm” prodavnice svoja vrata kupcima su otvorile u Mostaru, Gračanici i Ljubuškom, dok je preuređeno 10 postojećih prodavnica od kojih je jedna, u Derventi, preseljena na novu lokaciju – istakao je Šlosel.

Naveo je da u narednoj poslovnoj godini kompanija “dm” namjerava investirati 7,9 miliona KM, najvećim dijelom u proširenje distribucijskog centra, te u otvorenje pet novih i preuređenje sedam postojećih prodavnica.

(fejm.ba)