Kineska inovacija za kišne dane

Kabanica i kišobran su oduvijek bili najsigurnija kombinacija za kišne dane. Međutim, kineski dizajneri sada pokušavaju da naprave nešto novo, mada po prvim komentarima je riječ o bizarnom proizvodu.

Novi proizvod je dobio naziv kišobranska kabanica (mantil) i predstavlja neobičnu kombinaciju kišobrana i kabanice. Kako sam naziv kaže, ova kombinacija bi trebalo u potpunosti da vas zaštiti od kiše. Ovaj proizvod se pojavio na kineskoj veb-stranici “Aliexpress”, ali za sada i nije toliko popularan. I dok prodavači kažu da je riječ o proizvodu u koji ćete se zaljubiti “na drugi pogled”, vjerovatno ni sami prodavači nisu sigurni u to.

U principu, proizvod izgleda poput klasičnog kišobrana, koji štiti gornji dio tijela od kiše. Za glavu je predviđena kapuljača od kabanice, a kišobran je smješten negdje oko područja ramena, i navodno, štiti vas 100 odsto, a vi istovremeno možete raditi sve, jer su vam ruke slobodne. Ipak, prvi komentari posjetilaca “Aliexpressa” jeste da je klasična kabanica daleko praktičniji proizvod jer će vam ruke i tada biti slobodne, a pritom nećete imati taj bizarni dodatak kišobrana na sebi. Jedan dio kišobrana, koji stoji oko ramena ima prozirni dio, kako biste vidjeli svoja stopala i samim time vidjeli kuda idete.

Takođe, prednost ovog proizvoda jeste što je lako prenosiv, možete ga smotati i staviti u torbicu, bez ikakvih problema. Navodno, ovo je izuzetan proizvod i protiv vjetra jer vam zasigurno neće odnijeti kišobran koji je sastavni dio kabanice. Ova kišobranska kabanica dolazi u nekoliko veličina, pa proizvode čak i dječje.

Prema riječima onih koji su dizajnirali ovu neobičnu kabanicu, očekuju da će njihova popularnost rasti, te da će vremenom svaka kineska porodica imati jedan ovakav proizvod.  I dok mnogi misle da su Japanci majstori za ovako neobične stvari, najnovija kišobranska kabanica je dokaz da i Kinezi imaju svoje adute kada je riječ o bizarnosti.

Da li će ovaj proizvod postati popularan ili pasti u zaborav, pokazaće vrijeme.

(Nezavisne.com)