Ministar Hasičević: Akcija “Zaključavamo cijene” uspješna i nastavlja se do 15. juna

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević je, nakon jučerašnjeg sastanaka s predstavnicvima Udruženja poslodavaca i Udruženja potrošača u Sarajevu, najavio da će akcija “Zaključavamo cijene“ biti nastavljena nakon 15. marta, odnosno produžena je za još tri mjeseca, do 15. juna, i to sa većim brojem artikala – 50 plus.

Na sastaku su analizirani efekti dosadašnjeg toka akcije, to jeste protekla dva mjeseca od njenog početka.

Ministar Hasičević je na konferenciji za medije naglasio da su učesnici ocijenili akciju kao vrlo uspješnu, s obrzrom da su uspjeli da animiraju domaće proizvođače, prije svega iz prehrambene industrije.

– Sastanku su prisustvovali i predstavnici velikih trgovačkih lanaca koji posluju i mimo teritorije BiH. Ono što je jedan od zaključaka da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u regionu. Naše buduće aktivnosti će se odnositi na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti jedan stabilizovan proces. Nadamo se uspješnoj saradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca – kazao je ministar Hasičević.

Marin Bago iz Udruženja potrošača Futura iz Mostara kazao je da su potrošači zadovoljni akcijom, ali da mora istaknuti i neke probleme, koji se odnose na to da svi potrošači nisu kompeltno informirani, te da su primijetili da su u nekim objektima lošije označene cijene predmetnih artikala.

– Dogovoreno je da ćemo ići sa 50 plus artikala i to ne bilo kojih nego onih na koje su domaći potrošaću naviknuti. Dakle nikakva lošija kvaliteta ne dolazi u obzir. Očekujuemo i od drugih ministarstava da se uključe, jer Ministarstvo trgovine ne rješava socijalna pitanja niti trgovci koji su ovdje zbog profita. U svakom slučaju pozdravljamo dogovor i dobru volju trgovaca – kazao je Bago.

Predsjednik Uprave Konzuma BiH Nihad Imširović izrazio je zadovoljvo što je postignut kompromis i konsenzus u vezi s nastavkom jedne ovakve aktivnosti.

– Mi kao društvene odgovorne kompanije uvijek smo bili inicijatori ovakvih aktivnosti, svih onih koji su u interesu društvene zajednice, posebeno u interesu naših potrošaća i konzumenata što i jeste smisao ove aktivnosti. Po meni najveća vrijednost projekta jeste razgovor svih socijalnih partnera, počeviši od sindikata, preko udruženja postrošača, pa do proivođača i dobavljača, pod pokroviteljstvom Ministarstva. Smatam da je ovo jedini ispravan način kako terbamo kreirati socijalno-ekonoimski ambijent. U protekla dva mjeseca, kao i u narednom mjesecu osigurali smo da potrošači koji odaberu kupovinu artikala iz projekta „Zaključavamo cijene“ ostvare i uštede od 15 do 20 posto, ovisno od kompanije – kazao je Imširović.

Tuzlarije