Aleksandra Dubočanin, instruktorka pilatesa: Kako pravilno sjediti?

Aleksandra Dubočanin, instruktorka pilatesa: Kako pravilno sjediti?

Kada govorimo o pravilnom položaju tijela dok sjedimo, postoji nekoliko pravila kojih treba da se pridržavamo da bismo održavali higijenu naše kičme.⠀

*Noge ne treba da vise sa stolice, kreveta, klupe i sl. Ukoliko noge vise, treba prilagoditi visinu stolice ako je moguće. Ako nije moguće prilagoditi, onda treba postaviti predmet (kutiju od cipela, registrator i sl.) između stopala i poda.

*Ramena ne treba da budu zgrčena i povučena ka ušima.

*Ramena ne treba da padaju prema naprijed, nego treba da budi u ravni sa ušima i kukovima.

*Između donjeg dijela leđa i naslonjača (na fotografiji nema naslonjača) treba da stavite jastučić, peškir ili anatomski umetak namijenjen za tu svrhu.

*Kičma treba da zauzme “uspravan”, odnosno neutralan položaj.

*Glava treba da bude u ravni sa kičmom. Ne treba da naginjete vrat i glavu naprijed.

Najbitnije:

Vjerovatno će vam položaj tijela sa lijeve fotografije biti neudoban ukoliko već dugo sjedite kao na desnoj.

I to je u redu.

Mišići su navikli na jedan položaj i vremenom izgubili tonus. Zato je jako bitno redovno vježbati i oblikovati sve mišiće u našem tijelu, a naročito mišiće trupa.

Jednom kad probudite svijest o svom tijelu, nećete morati razmišljati u kojem položaju su ramena, u kojem su kukovi i slično…

Tijelo će samo tražiti pravilan položaj i biće vam logično jedino tako da sjedite.

A uz to gracioznije i izgleda kad sjedimo pravilno, zar ne?