Firma “DM Hebo”: Tajna dugogodišnjeg uspjeha je rizik i njegovanje dobrih odnosa sa klijentima
Piše: Dejla Bajrić
Firma „DM Hebo“ nastala je 2007. godine a njena osnovna djelatnost je trgovina na veliko robom široke potrošnje. Vlasnik firme, Dorić Mehmed je na poslovnom putu u Kini primijetio zanimljiv program robe pogodne za veleprodaju. Nakon povratka u Bosnu i Hercegovinu, otvorio je firmu i predstavništvo na Ceriku. U veoma kratkom periodu, dokazavši svoju poziciju na tržištu i opravdavajući povjerenje poslovnih partnera, firma ”DM Hebo” je počela saradnju sa globalno prisutnim brendovima.
„U saradnji sa renomiranim brendovima trudimo se da našim klijentima pružimo što bolje uslove za rad i suradnju“, – kaže vlasnik firme, Dorić Mehmed. „Naša je želja i misija pružiti svakom klijentu najbolju vrijednost za njegov novac“,– dodaje on.
Unapređenjem poslovanja, investiranjem u sredstva za rad, tehnologiju i kvalitetne ljudske resurse, ova firma stvorila je distributivnu mrežu prodaje koja pokriva veliki dio bh. tržišta. Kompanija je bazirana na veleprodaju sa pravnim licima, a internet prodaju izbjegavaju jer, kako kažu, konkurencija nije lojalna. U ovoj firmi trenutno je zaposleno jedanaest radnika a kako nam kažu, iako je potrebno mnogo odricanja za ovaj posao, prekovremeni rad ne praktikuju jer smatraju da je vrijeme za odmor izuzetno važno za poštovati kako bi rad bio kvalitetan i uspjeh zagarantovan.
“U skladu sa željama i potrebama naših kupaca i partnera pratimo trendove, uvodimo u asortiman nove proizvode koji su funkcionalni i pristupačni. Stalno širenje ponude, pažljiv odabir asortimana, konkurentne cijene, podrška našim partnerima, te brza isporuka dio su poslovne politike “DM Hebo” koju su prepoznali mnogi zadovoljni partneri i kupci” – rekao je Dorić u razgovoru za Glas TK.
Kako nam kaže Mehmed, nastoje da klijentima postanu prvi izbor pri kupovini, zaposlenima poželjan poslodavac i društveno odgovorna kompanije. Pandemija koronavirusa ostavila je veliki trag na poslovanje ali i dalje imaju isti broj zaposlenih kao i prije pandemije, na što su jako ponosni. Dosadašnji način poslovanja je izmijenjen pa će i noviteti morati sačekati neka bolja vremena. Investicije su, kako nam Mehmed kaže, u njegovom poslovanju prisutne često, u svakom segmentu rada.
„Tajna uspjeha je svakako rizik, ko ne riskira taj ne profitira!“, kazao je Dorić za kraj razgovora.