U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024. Uspješno realizovan projekt „Borim se kao djevojka˝
U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.
Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.
Projekt „Borim se kao djevojka”
Jedan od podržanih je i projekt „Borim se kao djevojka” u organizaciji KBS „TUZLA”, koji za cilj ima pružiti podršku mladim sportistkinjama u rješavanju problema menstrualnog zdravlja i higijene u sportu.
„Kao koordinatori projekta, neizmjerno smo zadovoljni rezultatima. Najzahvalniji aspekt projekta bio je vidjeti osmijehe na licima mladih djevojaka koje su učestvovale i stekle samopouzdanje u upravljanju svojim zdravljem. Ova uspješna inicijativa ne bi bila moguća bez velikodušne podrške “dm-drogerie markt”, kojoj izražavamo najdublju zahvalnost za njihov doprinos. Njihov garant je omogućio da ovaj projekat postane stvarnost i omogućio nam da pozitivno utičemo na živote mladih karatistkinja.
Ponosni smo što smo stvorili obrazovno i osnažujuće okruženje za mlade sportistkinje, i uvjereni smo da je ovaj projekat postavio temelje za kontinuirani napredak u rješavanju problema menstrualnog zdravlja i higijene u sportu. Radujemo se istraživanju mogućnosti za povećanje ove inicijative u budućnosti i nastavak značajnih promjena u društvu.
Hvala svim učesnicima, trenerima, medijskim partnerima i kompaniji “dm-drogerie markt”. Želimo da izrazimo iskrenu zahvalnost na saradnji, podršci i povjerenju u značaj ove inicijative. Zajedno smo napravili razliku u životima mnogih mladih djevojaka, osnažujući ih da se “bore kao djevojke””, izjavila je Azra Bašić, koordinatorica projekta.
Godina u znaku ženskog zdravlja
Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke – u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba” – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.
Tuzlarije