Prioritet za tuzlanski aerodrom su nove linije za Zapadnu Evropu

Već su pri kraju provedene tri velika infrastrukturna projekta izgradnje parkinga Atrija i trećeg gatea aerodroma Tuzla u 2024 godini sa jednim od glavnih ciljeva povećanja broja putnika.
Prema riječima direktora Međunarodnog aerodroma Tuzla( MAT-a) Dževada Halilčevića , koji ističe:

Planiramo povećanje obima poslova, a u budžetu za narednu godinu Turistička zajednica dodjeljuje sredstva za raspisivanje javnog poziva za subvencije aviokompanijama.Ako to bude provedeno uspješno i na vrijeme , to će znatno doprinijeti obimu poslovanja uz pregovore koje se kontinuirano vode sa aviokompanijama.Da bi javni poziv imao potreban efekat na naše poslovanje mora biti završen tokom januara, ističe direktor MAT-a Dževad Halilčević, te dodaje: Za Upravu MAT-a su prioriteti destinacije u Zapadnoj Evropi, a to su rute koje su postojale do septembra prošle godine.MAT se našao u problemu nakon što je nisko budžetna kompanija WIZZ Air u julu prošle godine odlučila da ukine bazu u Tuzli,te broj linija sa više od 10 smanji na tri. Putnici iz Tuzle WIZZ Air-a trenutno mogu letjeti na do aerodroma Bassel-Muhhouse –Fraiburg koji se načlazi na tromeđi Švicarske, Francuske i Njemačke, kao  i u njemačke gradove Memmingen i Dortmund .Također , turske aviokompanije Ajet i Pagasus iz Tuzle lete za Istanbul ponedeljkom ,  srijedom i subotom.

Destinacija sa prioritetom su Berlin, Beč, Frankfurt-Hahn, Eindhoven , Malme. Raspisivanja javnog poziva ovisi o Turističkoj zajednici jer oni imaju posljednju riječ , subvencije bi se trebale dodjeljivati po dolasku putnika, ističe Halilčević, te dodaje:-Svi  građevinski radovi su okončani i ostalo je da se obave admistrativne procedure. Javni poziv će biti raspisan početkom januara za ugradnju svjetala na Centralnom dijelu piste, naglasio je Halilčević. Za polijetanje aviona sa tuzlanskog aerodroma  duž piste vidljivost iznosi 300 m , a ugradnjom novih svjetala na centralnoj liniji piste taj minimum će biti smanjen na 150 ili 125 metara.Pristup svjetlu nalazi se povećan u prilaznoj ravni aviona, postoje od praga piste od 900 metara , a sa nadgradnjom će iznositi za još 180 metara , naglašava direktor Halilčević.

Duška Rebić