Haos u Zagrebu: Svjetski prvak u reliju izazvao saobraćajku i slupao automobil vrijedan 700 hiljada eura
Ogier je slupao automobil vrijedan 700 hiljada eura i, kako piše 24sata.hr, ima oštećenja na desnoj strani automobila na suvozačevim vratima koja su ujedno i sigurnosna postavka automobila
U nedjelju u jutarnjim satima sedmerostruki svjetski prvak Sebastien Ogier doživio je nevjerovatnu saobraćajnu nesreću u novozagrebačkom naselju Sopot. Sudario se s civilnim BMW-om taman dok je išao na posljednju etapu brzinskih ispita WRC Croatia Rallyja. BMW je od siline udario u trotoar i porušio stubić sa znakom autobusne stanice, a Ogiera je odbacilo u lijevu stranu i oštetilo mu desnu stranu automobila. Prema dostupnim informacijama, na mjesto nesreće pristigao je i šef ekipe Toyota, a Ogieru je oštećena desna strana automobila, odnosno suvozačka vrata, koja su ujedno i sigurnosna postavka automobila. ℹ️ Seb and Julien were involved in a traffic incident on the road section from service to the first stage this morning. Thankfully, nobody was hurt and their Yaris WRC is OK to continue on the stages. #WRC #CroatiaRally — Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) April 25, 2021 Na snimku se vidi kako pokušava sanirati štetu i čini se da je donekle uspio. Ipak, oštećenja nisu tolika da bi se Francuz morao povući iz utrke u kojoj je trenutno vodeći u poretku. Inače, godišnji budžeti ekipa su, onih malo manje bogatih, od oko 30 miliona eura, pa do onih najbogatijih, koji sežu do 100 miliona eura. Riječ je o jednom od najskupljih sportova na svijetu, a da biste se natjecali u JWRC (juniorskom WRC) timu u toj klasi, morate kao vozač platiti oko 200.000 eura za sezonu. Automobil za takmičenje u WRC2 košta od 100.000 do 200.000 eura, no to je samo, nazovimo ga tako, goli auto, bez rezervnih dijelova, guma itd… Unajmljivanje takvog auta za jednu utrku je od 30.000 do 40.000 eura plus polog/osiguranje od 20.000 do 30.000 eura, ako nešto razbijete.
Na Zagrebačkom velesajmu ekipe vozača smještene su u velikom servisnom parku, gdje je izgrađen pravi mali automobilistički grad. U njemu ekipe takmičara brinu o svim detaljima vezanim uz aute, a o visokim FIA Covid protokolima brine više od 30 sudaca i volontera. Strane su ekipe u 45 šlepera dovezle i montirale preko 1300 tona opreme i razvukle 4 kilometra kablova na 60,000 kvadrata, koliko iznosi veličina servisnog parka. Croatia Rally je najveći sportski događaj u Hrvatskoj ove godine. Pod strogim epidemiološkim standardima u Zagreb je stiglo 1.200 sudionika takmičenja – vozača i pratećeg osoblja.