Gračanica pokreće kampanju “Podrži raju u svom kraju”
Grad Gračanica pokreće inovativnu kampanju pod nazivom “Podrži raju u svom kraju”, koja ima za cilj promociju i podršku malim biznisima.
Tim povodom, gradonačelnik Gračanice Sadmir Džebo jučer je ugostio Senajida Đozu, direktora Investicijske fondacije Impakt i Tarika Jahića iz Udruženja poslodavaca Gračanica.
Direktor fondacije Đozo, predstavio je gradonačelniku dosadašnje projekte uključujući Impakt inkubator poslovnih ideja i Impakt akcelerator, u kojima Grad Gračanica aktivno učestvuje, a u nastavku sastanka razgovarano je o budućim projektima koji će dodatno unaprijediti postojeću uspješnu saradnju te o organizaciji sajma poduzetništva koji će se održati u aprilu naredne godine. Malim biznisima će i u okviru sajma biti posvećena posebna pažnja.
Na sastanku je dogovoren i novi program, koji će Gračanicu pozicionirati kao prvi grad u zemlji sa sistemskim rješenjima za promociju i podršku malim poduzetnicima, pri čemu će se isti realizovati uz podršku Grada i Udruženja poslodavaca.
Kampanja “Podrži raju u svom kraju” uključivat će promociju malih biznisa putem bilborda, promotivnih materijala, nagrada, medija i drugih aktivnosti, pružajući mladim preduzetnicima priliku za afirmaciju njihovih brendova.
Tarik Jahić, u ime Udruženja poslodavaca izrazio je punu podršku ovom projektu, naglašavajući važnost zajedničkog djelovanja u promociji lokalne privrede.
Podrška nije izostala ni od gradonačelnika Džebe koji je potvrdio spremnost Grada Gračanice da pruži maksimalnu podršku ovoj inicijativi i svim budućim projektima usmjerenim na razvoj lokalne zajednice i poduzetništva.
Grad Gračanica