Edukacija za defektologe osnovnih i srednjih škola sa područja TK
Ministar obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona Ahmed Omerović prisustvovao je danas otvaranju dvodnevnog seminara pod nazivom „Mjesto i uloga defektologa u školi“. Edukaciju za defektologe osnovnih i srednjih škola sa područja Tuzlanskog kantona organizovali su Ministarstvo obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona, Pedagoški zavod, Udruženje „Imam pravo“ i Međunarodno udruženje „Interaktivne otvorene škole“ (MIOS) Tuzla.
Cilj ovog stručnog usavršavanja, prema riječima ministra Omerovića je, dodatno stručno ojačati sve osobe koje rade u procesu inkluzije i koji doprinose da djeca u inkluziji imaju kvalitetnije uslove u školama.
„Defektolozi u principu pomažu nastavnicima da urade prilagođen program i shodno tome oni se brinu o realizaciji tog programa. Zato je veoma važno da imaju kontinuirana stručna usavršavanja i dobro je što je ovo Pedagoški zavod zajedno sa svojim partnerima organizirao na način da obuku imaju i asistenti u nastavi i defektolozi kako bismo ovaj proces učinili u boljim i kvalitetnijim“, rekao je ministar Omerović.
Da defektolozi predstavljaju sponu između asistenata u nastavi i uprave škole kazao je v.d. direktora Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona Izet Numanović.
„Cilj je u što većoj mjeri osnažiti defektološke kompetencije u različitim oblicima kako bi svi učenici i škola dobili što kompetentniju pomoć u pogledu prijema i rada sa učenicima sa određenim preprekama u učenju i učešću. Ovaj seminar će u dvije etape okupiti oko 80 defektologa“, rekao je direktor Numanović.
Jedan od predavača je docentica na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Silva Banović koja naglašava da je namjera Pedagoškog zavoda i Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta konstantno usavršavanje zaposlenika u osnovnim i srednjim školama.
„Podučavati može samo onaj ko ulaže u svoje znanje. Naši učenici trebaju najbolje verzije nas i ovakvi seminari, ovakve saradnje to i omogućavaju. Evropske i svjetske statistike pokazuju da je u porastu broj djece koja trebaju podršku u školama tako da su edukatori – rehabilitatori prijeko potrebni i treba ih više i više, kako u osnovnim tako i u srednjim školama.“