Isticanje turističkih potencijala Tuzlanskog kantona na IFTM Top Resa 2024 u Parizu
Sajam IFTM Top Resa, održan u Parizu, ponovo je bio centar svjetske turističke industrije. Ova prestižna manifestacija, najveća te vrste u Evropi, pruža jedinstvenu platformu za povezivanje i saradnju među profesionalcima i poslovnim subjektima koji oblikuju budućnost globalnog turizma.
Bosna i Hercegovina, predstavljena kroz Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Turističku zajednicu Tuzlanskog kantona, u saradnji sa Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, zabilježila je zapažen nastup, ističući svoju raznoliku ponudu i potencijal kao destinacije za različite oblike turizma – od odmorišnog do MICE i grupnog turizma.
IFTM Top Resa 2024 okupio je više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova i 34.000 profesionalaca iz sektora turizma iz cijelog svijeta. Tokom sajma, predstavljena je cjelokupna turistička ponuda Tuzlanskog kantona, s ciljem promocije naše zemlje kao sigurne i atraktivne destinacije koja može da ponudi različita turistička iskustva.
– Prezentacija turističkih potencijala Tuzlanskog kantona na sajmu IFTM Top Resa imala za cilj privući pažnju ključnih turističkih agencija i turoperatora, koji čine značajan dio izlagača i posjetitelja ovog prestižnog događaja. Fokusirali smo se na privlačenje turista iz Francuske i zapadne Evrope, pružajući im priliku da otkriju jedinstvene pejzaže našeg kraja – rekla nam je Dželmina Huremović, pomoćnica ministra za trgovinu i turizam pri Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja TK.
– Značajan porast broja turista u Tuzlanskom kantonu, posebno iz Švicarske, Njemačke, Turske ali i Kine, Kanade i SAD-a, što jasno pokazuje da smo na dobrom putu. Zabilježeno je povećanje od više od 6,6% u dolascima i 2,6% noćenjima u odnosu na prethodnu sezonu, a tome je svakako doprinijela i eksterna promocija postojeće ponude, poput posjete starom gradu Srebrenik ili Panonskim jezerima, koja su ove godine oborila rekord. Tuzlanski kanton postaje sve prepoznatljiviji kao destinacija koja nudi autentična iskustva – dodala je Huremović, naglašavajući očekivani dalji rast zahvaljujući pojačanom interesu i promociji na stranim tržištima.
Tokom ove trodnevne poslovne manifestacije, organizovani su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i avio kompanijama. Sajamski štand Bosne i Hercegovine posjetila je i ambasadorica Bosne i Hercegovine u Francuskoj, Nataša Kondić, čime je dodatno potvrđena važnost i značaj ovog događaja na međunarodnom nivou.