Građani u BiH se ne žale na rast cijena

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u ovoj je godini zaprimila preko 400 različitih žabi potrošača, no iznenađujuće mali broj njih odnosio se na porast cijena u trgovinama i na benzinskim pumpama.  

U najvećoj mjeri žalbe su se odnosile na sektor usluga od općeg ekonomskog interesa (opskrba energijom, voda, telekomunikacije), sektor usluga u trgovini (roba s nedostatkom, garantnim rokovima), sektor turizma (propušteni aranžmani), kažu iz spomenute institucije.

Pritom napominju kako se iznenađujuće mali broj žalbi, ispod 10, odnosio na rast cijena, promjene cijena roba i usluga u trgovinama robe široke potrošnje (prehrana, tekstil) i benzinskih pumpi.

–  Žalbe su u koordinaciji s nadležnim entitetskim i županijskim inspektoratima razmatrane i prema istim su rješavani predmeti – navode iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.